Sähköinen hyvinvointikertomus on hyvinvointitiedolla johtamista ja päätöksentekoa tukeva työväline kunnille. Hyvinvointikertomus on tärkeä osa kunnan strategista toiminnan ja talouden suunnittelua, toteutusta ja arviointia.
Työväline soveltuu sekä laajan valtuustokausittaisen kertomuksen valmisteluun että vuosittaiseen raportointiin eli vuosittaiseen hyvinvointikertomukseen.
Työväline toimii kunnan toiminnan ja talouden vuosikellon mukaan. Valmistelun tueksi on kehitetty laajan ja vuosittaisen hyvinvointikertomuksen omat vuosikellot.
Sähköisen hyvinvointikertomus -työvälineen käyttöönotto kunnassa edellyttää pääkäyttäjätunnusta (yksi per kunta). Pääkäyttäjä jakaa sivukäyttäjätunnuksia oman kuntansa sisällä.
Jo 225 kuntaa ovat tilanneet pääkäyttäjätunnukset! Ne kunnat, joissa ei vielä ole pääkäyttäjätunnuksia, voivat tilata tunnukset hotline@medictes.com.
Tutustu:
Sähköinen hyvinvointikertomus www.hyvinvointikertomus.fi
Selaa aiheeseen liittyviä sivuja: